lilies of the valley

På grund av en utlovad uppdatering noteras en vardaglig, meningslös och högst ointressant förklaring av min dag! :)
Strax innan min förutsatta väckarklocka slog jag upp ögonen, klockan var 07.30. Trots brist på sömn var jag förvånandsvärt pigg. Tankarna under den föregående kvällen förde mig till beslutet att jag måste lära mig att glädjas åt det lilla. Denna dag, gick det inge bra. Dock så full av förväntningar satte jag och maria kurs mot First Hotel för att där äta en utsökt frukostbuffé bestående av allt som tänkas kan. Väl där fick vi även sällskap av den där snubben med sjukt skön humor. Också känd som Daniel (Laxen). Efter några timmars konstant skratt gick vi mätta och belåtna mot bilen.
   Nackdelen med att kliva upp tidigit är att en väntan förvandlas till en oändlighet. Not so great.. Min syster har nu också sagt tack och adjö efter tre veckor spenderade hemma och redan nu känns det lite tomt. Mest eftersom vi umgåtts varje dag. Men jag är så stolt över henne. Jag är stolt över båda mina systrar. dom är bäst!
nu orkar jag inte skriva mer ces´t la vie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0