lilies of the valley

Och återigen bidrar jag med ett helt och hållet meningslöst inlägg. Det är lite utav min grej. Men i alla fall. Trots att allt verkar vilja skita sig just  nu så hade jag en supertrevlig kväll med dreamteamet igår!  Jag lövet evve maijsan lina bööl och cia, grymt ;) hör och häpna, vi plankade in på Takidas spelning i folkets park. Trots att det var förvånandsvärt enkelt och troligen hade typ 30 % av publiken gjort samma sak så är jag stolt över oss XD


Whispered goodbye as she got on a plane
Never to return again
But always in my heart


Killar som killar. haha, internt oh yes. But anyhow, jag har insett ett nu bevisat fakta. Det är sån extrem skillnad på killar och killar. Vissa (de flesta) är den prototyp av en kille som sätter en stämpel på alla. Ni vet, idioten. Sen finns det ju den där killen som häpnar.

Han som alltid behandlar dig väl, utstrålar trygghet och hyser dig respekt.
Han som delar din humor, får dig att skratta tills magen krampar och han som sätter ett leende på dina läppar vid bara åsynen av honom.
Han är killen som gör så gott han kan för att förstå vad du säger och känner trots att hans hjärna av manlig sort måste överarbetas.
Han är killen som kanske inte alltid kan hjälpa, men trösta. Killen som i din frånvaro är den största idioten av dom alla.
Killen som drar, killen som jag vill ha men inte kan få..

Kommentarer
Postat av: anna löfgren

fan jävla killar!

2008-08-12 @ 17:57:23
Postat av: Johanna Wallberg

åh jag var bara tvungen att kommentera.

det var så bra, det du skrev om killar malin!

hoppas det fixar sig

hoppas du har det bra!<3

2008-08-20 @ 17:24:26
URL: http://johannawallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0