lilies of the valley

Det åskar ute.. och här sitter jag, sista veckan på sommarlovet och jag har ingen som helst ork att flytta min feta röv från datastolen. På tvn är det Pussycat Dolls och jag kan inte låta bli att skaka på huvudet åt dom, vilja jävla brudar det finns här i världen..! hahah..

Dyket Rocken tog igår rum ute på, hör och häpna, Dyket. Ouppmärksam somjag är så kan jag tyvärr inte säga säkert hur många band det var där men de flesta lät ungefär likadant. haha förlåt men så var det faktiskt. och det var blött och fuktigt och kyligt och ja kära nån, men samtidigt ytterst trevligt att träffa människor. jag maijsan och
lövet raggade oss till skjuts i världens fränaste bil och därefter chillade jag och lövis hos henne, askalas.

Mina åsikter angående os kommer någon annan dag XD

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha, ni är knäppa ;D

2008-08-21 @ 14:57:26
URL: http://viktoriamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0