lilies of the valley

Pirr i magen såhär dagen innan gymnasiet. Klockan 10.00 imorgon. Fyfan vad liten jag känner mig.. Och om exakt en månad fyller jag och Lövet 16, Också alldeles för litet..
I helgen har jag förövrigt bara tagit det lugnt. Fredagen spenderades med lövet, vikkan, simon, och fredrik. The Prestige
skapade en hel del upprepade frågor av samma slag men bra var den för ögat som sett den förut.
Lördag besökte vi maijsan och det blev en låång natt. Dock också very fuun!
Ikväll väntar inte annat än ett rum som strongt är i behov av städning och sedan ett efterlängtat fotbad om planerna går  som tänkt.


Kommentarer
Postat av: D Cool

Du kommer att ha en bra dag idag och tre jättebra år framöver! Ikväll ere väl handbollsmatch?

2008-08-25 @ 11:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0