lilies of the valley

En total dag av misär? Till och från.. Antagligen är det liite för tidigt för att bestämma sig men som jag tidigare sa till syrran; tråkigt men genomlidligt. Min nya mentor heter Lotta, och hon hade pippilotter i håret för att det skulle vara lättare att komma ihåg hennes namn. Jaa. I klassen är vi typ 3 killar och 17 tjejer, en del tidigare bekanta ansikten. Imorgon blir det en mattediagnos, jippii! Torsdag till Fredag är jag på Bänkåsviken för lite "Spin, teacher and student - banding".

Var och kikade på Sundsvall HK mot Sollefteå idag också. Känns lite konstigt att sitta på sidan, host host HAHA! Trots att flickorna slet så blev det en förlust på några bollar. Sällskapades av Lövet, Babben, och Catrin. Nog måste jag väl erkänna att jag saknar handbollen. Men med tanke på nivån som nu är beträdd tror jag inte jag har varken tid eller ork. Fick dock ett lockande erbjudande att hjälpa till och träna ett knattelag en gång i veckan, sounds fun right? :D

Allvetaren; Don Juan - Verklighetens Don Juan hade ett långt och ståtligt namn. Don Miguel Nanara de Leva hette han. Nu har det avslöjats att den legendariske tjejtjusaren inte alls var så mycket för damer. Han föredrog herrsällskap i sängkammaren och hade ihop det med bl a kung Philip IV av Spanien. - Enligt historikern Robert Stradling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0