Utkast: Härnösands stadsfest, ...

Härnösands stadsfest, några dagar har nu spenderats i Maija's stuga för en närmare inspektion av vad som knappt kan benämnas som stadsfest. Trots dagarna haft sina ups and downs så kan de nog inte beskrivas som annat än toppen. Just med tanke på sällskapet av mina kära vänner. Artisterna var väl inte mycket att heja för men Lasse Lindh skötte sig bra på hemmaplan. Även vädret tog skepnaden av schizofreni, superhärlig sol under dagarna och regnigt, kallt och blåsigt under kvällarna. Celeber blev vi också! Eller ja, nästan.. Dogge Doggelito, the man himself, bjöd in oss med fribiljetter på hans spelning och pratade även med oss utanför. (stolt?!)

Närmaste veckan och dagarna får vi väl se hur de artar sig, förhoppningsvis åt det håll jag vill. Tanken har slagit mig att kanske bör jag helt enkelt försätta mig i isolering ett par dagar spenderade ute i Gryttjen? Förmodligen är det just det jag behöver för att slippa bry mig om vad som ändå aldrig kommer funka.. Vi får la se helt enkelt.





tjarå.


Kommentarer
Postat av: Johanna Wallberg

THANK YOUUU:D:D

2008-07-21 @ 21:36:07
URL: http://johannawallberg.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Trevligt :D träffade du några handbollsbrudar då? :P

2008-08-02 @ 14:47:38
URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Postat av: malin

indeed i did höhö ;) dessutom en elitseriespelare från guif :D

2008-08-14 @ 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0