lilies of the valley

Hjälplöshet.
                                                           Osäkerhet.                                          Tvivel.
                       Saknad.            Längtan. Stress.                                                                                Glädje.

Prestationsångest.                                                            Komplex.                            Sömnlängtan. 
                                                                                                                            
                                    Förundran.                                                              Förtvivlan.



Du kan ju ringa iallafall, du vet att jag vill.







Men öppnar du den där dörren, ta på dig skorna, måste jag ta sönder dig
För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Kommentarer
Postat av: josefin

de flesta av dom där orden stämmer in på vad jag känner just nu. speciellt saknad malin.. hoppas du förstår vad jag menar..

2008-09-03 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0